Organizacja zakończenia roku szkolnego 2019/2020
- Szczegóły
- Opublikowano: 10-06-20
- Autor: Dyrektor SP2
W związku z obecną sytuacją w kraju dyrektor szkoły nie organizuje uroczystego zakończenia roku szkolnego w Szkole Podstawowej nr 2 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Aleksandry Piłsudskiej w Suwałkach.
Wychowawcy dzielą klasy na grupy (wg kolejności w dzienniku), informują uczniów o przydziale do grupy oraz godzinie odbioru świadectw. Po każdej grupie sale są dezynfekowane i wietrzone ( obowiązują wytyczne takie jak podczas konsultacji ).
Ankieta dla Rodziców i Opiekunów
- Szczegóły
- Opublikowano: 08-06-20
- Autor: Dyrektor SP2
Szanowni Państwo,
Polskie Centrum Programu Safer Internet (PCPSI) zaprasza do udziału w internetowej ankiecie przygotowanej przez Radę Europy. Analiza wyników uzyskanych z ankiety ma wesprzeć Radę Europy w opracowaniu narzędzi i materiałów, które najlepiej odpowiedzą na potrzeby rodziców i ich dzieci w zakresie edukacji na temat cyfrowego obywatelstwa.
Ankieta prowadzona jest wśród rodziców i opiekunów w państwach europejskich i można ją wypełniać do 18 czerwca br. Dane zbierane w tym badaniu są anonimowe i będą wykorzystywane wyłącznie do celów edukacyjnych.
Ankieta składa się z 22 pytań, a jej wypełnienie zajmie ok. 10-15 min.
Elektroniczny nabór do szkół ponadpodstawowych
- Szczegóły
- Opublikowano: 08-06-20
- Autor: Ewa Kłoczko
Instruktaż dla wychowawców i młodzieży - ósmoklasistów, w jaki sposób można dokonać naboru przez system do szkół ponadpodstawowych. FILM INSTRUKTAŻOWY
Żegnamy Kinię
- Szczegóły
- Opublikowano: 08-06-20
- Autor: Dyrektor SP2
Z głębokim żalem informujemy, że po 27 miesiącach heroicznej walki odeszła Nasza Kinia, uczennica klasy I b.
Organizacja zwrotów książek
- Szczegóły
- Opublikowano: 28-05-20
- Autor: Małgorzata Poznańska
Przypominamy, że uczniowie mają obowiązek zwrócić wypożyczone książki (np. lektury) i podręczniki w wyznaczonym przez szkołę terminie:
- klasy I-VII do 23 czerwca,
- klasy VIII do 18 czerwca.
W przypadku uszkodzenia, zniszczenia lub niezwrócenia podręcznika lub materiału edukacyjnego we wskazanym terminie, szkoła może żądać od rodziców ucznia zwrotu kosztów ich zakupu. Zwrot pieniędzy następuje na konto budżetowe organu prowadzącego i stanowi dochód budżetu państwa.
Wpłat należy dokonać na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Suwałkach, nr: 07 1240 5211 1111 0000 4920 5949.
W treści przelewu należy wpisać:
w wypadku ucznia klasy I-III "Zwrot za podręcznik kl. ..., część ...- imię i nazwisko dziecka"
w wypadku ucznia klasy IV-VIII "Zwrot za podręcznik- kl. ... - imię i nazwisko dziecka - dotacja".
Uwaga.
Uczniowie klas I-IV (dział dziecięcy) mogą zostawiać wypożyczone książki/podręczniki w przedsionku szkoły.
Uczniowie klas V-VIII (dział młodzieżowy) proszeni są o dostarczenie książek/podręczników do biblioteki.
Procedury bezpieczeństwa - dokumenty dla Rodziców
- Szczegóły
- Opublikowano: 22-05-20
- Autor: Dyrektor SP2
Uwaga Rodzice! Proszę zapoznać się z procedurami bezpieczeństwa obowiązującymi w okresie czasowego ograniczenia fukcjonowania szkoły i wypełnić stosowne dokumenty, jeśli Państwa dziecko będzie od 25 maja uczęszczać do szkoły:
Zał.1 Konsultacje
Zał.2 Oświadczenie rodziców/prawnych opiekunów o zdrowiu dziecka
Zał.3 Oświadczenie rodziców/prawnych opiekunów korzystających ze świetlicy szkolnej
Zał.5 Zgoda rodzica na codzienny pomiar temperatury u dziecka
Zał.6 Zgoda rodzica na odmowę przyjęcia dziecka w wyniku podwyższonej temperatury do szkoły
Zapraszamy na konsultacje
- Szczegóły
- Opublikowano: 21-05-20
- Autor: Dyrektor SP2
Wszystkich uczniów zapraszamy na konsultacje:
- klasy VIII od 25 maja do 29 maja wg zamieszczonego poniżej harmonogramu;
- klasy IV-VII od 1 czerwca mogą korzystać z konsultacji wg swojego planu lekcji.
W związku z koniecznością zachowania procedur bezpieczeństwa, proszę skontaktować się z nauczycielem i wcześniej zgłosić chęć odbycia konsultacji.
Harmonogram konsultacji dla uczniów klas VIII
Poniedziałek- Język polski
8A |
13.00-14.30 |
Adrianna Rybak sala 109 |
8B |
9.00-10.30 |
Teresa Zaforymska Sala 107 |
8C |
9.00-10.30(I grupa) |
Adrianna Rybak sala 109 |
8C |
11.00-12.30(II grupa) |
Adrianna Rybak sala 109 |
Wtorek- matematyka
8A |
13.30-15.00 |
Grażyna Gwiazdowska sala 110 |
8B |
13.00-14.30 |
Beata Protasiewicz sala 104 |
8C |
9.00-10.30 (I grupa) |
Beata Protasiewicz Sala 104 |
8C |
11.00-12.30(II grupa) |
Beata Protasiewicz sala 104 |
Środa- Język angielski
8A |
9.50-10.35 |
Jacek Żyliński sala 04 |
8B |
11.50-12.35 |
Jacek Żyliński sala 04 |
8C |
9.00-10.30( I grupa) |
Dorota Kościuch sala 101 |
8C |
8.00-9.30 (II grupa) |
Dorota Waszkiewicz Sala 112 |
Ewa Brzozowska
Rekrutacja do szkół średnich
- Szczegóły
- Opublikowano: 20-05-20
- Autor: Ewa Kłoczko
Terminy postępowania rekrutacyjnego i terminy składania dokumentów do klas I szkół ponadpodstawowych
Zasady przeprowadzania egzaminów do szkół średnich w 2020r. -prezentacja
Dyżur wakacyjny oddziałów przedszkolnych
- Szczegóły
- Opublikowano: 11-05-20
- Autor: Sekretarz Szkoły
Informacja dla rodziców przedszkolaków
- Szczegóły
- Opublikowano: 11-05-20
- Autor: Dyrektor SP2
Szanowni Państwo, organ prowadzący M. Suwałki rozważa możliwość uruchomienia oddziałów przedszkolnych przy szkole od 11.05.2020r. dla dzieci rodziców, którzy ze względu na wykonywaną pracę nie mają możliwości sprawowania opieki nad dziećmi.
Jeśli wyrażają Państwo chęć skorzystania z opieki przedszkola nad dzieckiem, prosimy o przesłanie do dnia 5.05.2020r. do godz. 12.00 na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. zgłoszenia dziecka do przedszkola wraz z oświadczeniem rodzica o podjęciu pracy.
Dyrektor szkoły
Ewa Brzozowska