Elektroniczny nabór do szkół ponadpodstawowych
- Szczegóły
- Opublikowano: 08-06-20
- Autor: Ewa Kłoczko
Instruktaż dla wychowawców i młodzieży - ósmoklasistów, w jaki sposób można dokonać naboru przez system do szkół ponadpodstawowych. FILM INSTRUKTAŻOWY
Żegnamy Kinię
- Szczegóły
- Opublikowano: 08-06-20
- Autor: Dyrektor SP2
Z głębokim żalem informujemy, że po 27 miesiącach heroicznej walki odeszła Nasza Kinia, uczennica klasy I b.
Organizacja zwrotów książek
- Szczegóły
- Opublikowano: 28-05-20
- Autor: Małgorzata Poznańska
Przypominamy, że uczniowie mają obowiązek zwrócić wypożyczone książki (np. lektury) i podręczniki w wyznaczonym przez szkołę terminie:
- klasy I-VII do 23 czerwca,
- klasy VIII do 18 czerwca.
W przypadku uszkodzenia, zniszczenia lub niezwrócenia podręcznika lub materiału edukacyjnego we wskazanym terminie, szkoła może żądać od rodziców ucznia zwrotu kosztów ich zakupu. Zwrot pieniędzy następuje na konto budżetowe organu prowadzącego i stanowi dochód budżetu państwa.
Wpłat należy dokonać na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Suwałkach, nr: 07 1240 5211 1111 0000 4920 5949.
W treści przelewu należy wpisać:
w wypadku ucznia klasy I-III "Zwrot za podręcznik kl. ..., część ...- imię i nazwisko dziecka"
w wypadku ucznia klasy IV-VIII "Zwrot za podręcznik- kl. ... - imię i nazwisko dziecka - dotacja".
Uwaga.
Uczniowie klas I-IV (dział dziecięcy) mogą zostawiać wypożyczone książki/podręczniki w przedsionku szkoły.
Uczniowie klas V-VIII (dział młodzieżowy) proszeni są o dostarczenie książek/podręczników do biblioteki.
Procedury bezpieczeństwa - dokumenty dla Rodziców
- Szczegóły
- Opublikowano: 22-05-20
- Autor: Dyrektor SP2
Uwaga Rodzice! Proszę zapoznać się z procedurami bezpieczeństwa obowiązującymi w okresie czasowego ograniczenia fukcjonowania szkoły i wypełnić stosowne dokumenty, jeśli Państwa dziecko będzie od 25 maja uczęszczać do szkoły:
Zał.1 Konsultacje
Zał.2 Oświadczenie rodziców/prawnych opiekunów o zdrowiu dziecka
Zał.3 Oświadczenie rodziców/prawnych opiekunów korzystających ze świetlicy szkolnej
Zał.5 Zgoda rodzica na codzienny pomiar temperatury u dziecka
Zał.6 Zgoda rodzica na odmowę przyjęcia dziecka w wyniku podwyższonej temperatury do szkoły
Zapraszamy na konsultacje
- Szczegóły
- Opublikowano: 21-05-20
- Autor: Dyrektor SP2
Wszystkich uczniów zapraszamy na konsultacje:
- klasy VIII od 25 maja do 29 maja wg zamieszczonego poniżej harmonogramu;
- klasy IV-VII od 1 czerwca mogą korzystać z konsultacji wg swojego planu lekcji.
W związku z koniecznością zachowania procedur bezpieczeństwa, proszę skontaktować się z nauczycielem i wcześniej zgłosić chęć odbycia konsultacji.
Harmonogram konsultacji dla uczniów klas VIII
Poniedziałek- Język polski
8A |
13.00-14.30 |
Adrianna Rybak sala 109 |
8B |
9.00-10.30 |
Teresa Zaforymska Sala 107 |
8C |
9.00-10.30(I grupa) |
Adrianna Rybak sala 109 |
8C |
11.00-12.30(II grupa) |
Adrianna Rybak sala 109 |
Wtorek- matematyka
8A |
13.30-15.00 |
Grażyna Gwiazdowska sala 110 |
8B |
13.00-14.30 |
Beata Protasiewicz sala 104 |
8C |
9.00-10.30 (I grupa) |
Beata Protasiewicz Sala 104 |
8C |
11.00-12.30(II grupa) |
Beata Protasiewicz sala 104 |
Środa- Język angielski
8A |
9.50-10.35 |
Jacek Żyliński sala 04 |
8B |
11.50-12.35 |
Jacek Żyliński sala 04 |
8C |
9.00-10.30( I grupa) |
Dorota Kościuch sala 101 |
8C |
8.00-9.30 (II grupa) |
Dorota Waszkiewicz Sala 112 |
Ewa Brzozowska