Informacja dla korzystających ze stołówki szkolnej

  stolowka2Od 1 stycznia 2025r. wprowadza się nowy sposób wydawania i rozliczania obiadów e-Stołówka przy pomocy karty zbliżeniowej RFID.

 

 

Informacja dla korzystających ze stołówki szkolnej

 

  1. Od 1 stycznia 2025r. wprowadza się nowy sposób wydawania i rozliczenia obiadów -
    e-Stołówka - dotyczy uczniów i pracowników szkoły.
  2. Głównym celem programu jest usprawnienie procesu wydawania i rozliczania posiłków w stołówce szkolnej przy pomocy karty zbliżeniowej RFID.
  3. Kartę zbliżeniową RFID wydaje intendent, po uprzednim wpłaceniu kaucji w wysokości 10 zł. w formie gotówkowej, za jedno dziecko żywione. Karta służyć będzie dziecku do zakończenia edukacji w szkole lub rezygnacji z żywienia. W przypadku zgubienia karty kaucja nie będzie zwracana.
  4. Program jest rozbudowanym narzędziem do organizowania rozliczeń w stołówce szkolnej. Zawiera 3 moduły: STOŁÓWKA – wydawanie obiadów przy pomocy karty zbliżeniowej; ROZLICZENIA - ewidencja wpłat przelewem lub kartą płatniczą; e-RODZIC - dostęp rodzicom online do zarządzania żywieniem dziecka, samodzielne odwołanie posiłków (zgłaszanie nieobecności dziecka), wgląd do należności oraz wpłat, dostęp z dowolnego urządzenia z przeglądarką.
  5. W związku z wprowadzeniem systemu e-Stołówka - wydawania posiłków, ustala się termin uiszczania opłat za posiłki uczniów i pracowników w szkole do przedostatniego dnia miesiąca poprzedzającego okres żywienia. Rodzice/opiekunowie uiszczają opłatę w formie przelewu na indywidualny rachunek bankowy – COLLECT.
  6. Obiady będą wydawane uczniom po uiszczeniu opłaty i zaksięgowaniu na koncie szkoły.
  7. W przypadku opłaty w innym terminie uczeń otrzyma posiłek w następnym dniu roboczym po zaksięgowaniu wpłaty. ( np. wpłata w poniedziałek to wydanie posiłku w środę i analogicznie kolejne dni).
  8. W przypadku nieobecności w szkole ucznia korzystającego ze stołówki, zwrotowi podlega wysokość opłaty za korzystanie ze stołówki za każdy dzień nieobecności/ rezygnacji, z wyłączeniem pierwszego dnia nieobecności.
  9. Dopuszcza się możliwość zwrotu dziennej wysokości opłaty za korzystanie ze stołówki szkolnej przez ucznia, za pierwszy dzień nieobecności/rezygnacji, w przypadku gdy nieobecność zostanie zgłoszona nie później niż w ostatnim dniu roboczym poprzedzającym nieobecność/rezygnację.
  10. Za ustalenie wysokości kwoty zwrotu odpowiedzialny jest intendent, który dokonuje odpisu należności za obiady w następnym miesiącu rozliczeniowym.
  11. Należna kwota zwrotu, o której mowa w pkt. 10, stanowi iloczyn opłaty za jeden obiad i liczby dni nieobecności.
  12. Obowiązek zgłaszania nieobecności uczniów uczestniczących w wycieczce lub innym zorganizowanym przez szkolę wyjeździe za niewykorzystany posiłek przez ucznia spoczywa na wychowawcy klasy lub na organizatorze wycieczki.

 

Przykład:

 

data wpłaty za obiady

 

Wpłaty późniejsze

Przykład:

Do 06.02.2025r.

Uczeń je obiady od 10.02.2025r.

Wpłata 10.02.2025r. --- uczeń je obiad od 12 lutego

Do 27.02.2025r.

Uczeń je obiady od 03.03.2025r.

 

Do 28.03.2025r.

Uczeń je obiady od 01.04.2025r.

 

Do 30.04.2025r.

Uczeń je obiady od 05.05.2025r.

 

Do 29.05.2025r.

Uczeń je obiady od 02.06.2025r.

 

 

                                                                                             Ewa Brzozowska

                                                                             (pieczęć i podpis dyrektora)